• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MoHaha

Rolex
2-Faktor
I bilen på väg hem från jobbet.
Fredag är det nya lördag...
Helgen börjar med Steinhart

20201023_114707.jpg
 

FOQ

Audemars
Hade en trevlig konversation med Naoki, berättade att vi börjar bli en hel del människor nu som uppskattar både Gruppo Gamma och Venturo här i tråden.
Han sa att som tack för det så har vi $30 rabatt på nya Venturo x Imperfect, med tanke på prislappen så blir det ju ännu mer affordable nu!
Koden är STTKS1020 och klockan är här: Venturo x Imperfect :D
Imperfect01real_720x.jpg

Kunde jag väl fått innan... :banghead::hilarious:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det var väl en diskution om ny mikrotråds klocka innan allt tjaffs kom in i bilden angående tråden eller minns jag helt fel?
@Nicke75 @MaBr @KlockTotte

Tror @MaBr hade en 1521 på g tidigare.
Det har väl varit ett par olika microklockor på tal men alla ligger i träda. Squale var tråkiga när jag ville knåpa ihop min 1521 LE för de kunde varken fixa vridringsinlägget eller glaset jag ville ha och då föll hela idén. :sorry:
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Fredag gott folk! :)
Det får bli en kombinerad #flectofriday och #fliegerfriday med en Skytoucher GMT på ett gammalt Breitling Emergency-gummi! Kanske att svära i kyrkan, men så är det iallafall! ;) Jag tycker det blev lite coolt! (Men så är jag väl partisk så det sjunger om det...)

7215C905-E92A-4BB1-8DFE-A7FDCC4DBEB7.jpeg
 

Stup

Panerai
2-Faktor
Gräsänkling betyder uttråkad = pyssel. Borstat min första boett ever, kan nog bli bättre men ganska nöjd ändå. Passade på att filura till
en annan sekundvisare av bara farten. Trevlig kväll!
Före:
RezaIk1.jpg

Efter:
pGDTwuN.jpg

wmcWAhb.jpg

4YYFGpB.jpg

NlWybXL.jpg

oJiUF3Q.jpg

Var kommer sekundvisaren ifrån? Jag har lite ofrivilligt skickat min lumeplupp från sekundvisaren i omloppsbana. Men det var ju snyggt med blank istället för röd
 

Bilagor

  • 98CD0409-33DE-4455-99B6-8CE401BA0E76.jpeg
    98CD0409-33DE-4455-99B6-8CE401BA0E76.jpeg
    482.6 KB · Visningar: 7
Topp