• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Nyheter hos klocködlan.
Single pass som såg mysigt ut
F68A4532-2B87-405D-B667-26F3784BFD0E.jpeg
B7D7E9ED-C587-4033-8212-E55A9E7FE055.jpeg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Kom hem och hittade en Rek lapp i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara då jag inte väntade något Rek.
Visade sig vara ett Aquastar spänne som skickats från Synchron Group Austria 😍 (Ägarna till Aquastar, Aquadive, ISOfrane och Tropic)
Edit: Och Doxa då 😄 och säkert fler "undermåliga" märken 😉 Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg
 
Senast ändrad:

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Skickar ut en till förfrågan, någon som sitter på ett Rios-canvas eller liknande, lite tjockare, canvas på 22 mm valfri färg? Dra ett PM, köp & sälj hittade jag ingenting på :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag låter så himla negativ känner jag 😅 men nej, det är stål (eller guld) jag är sugen på! :)
Håller med dig, är inget för mig heller. De enda plastklockorna jag gillar är G-shock. 😊 Titan kanske vore något? Är det förresten någon tidigare i tråden som tipsat om Citizens dykare i 34mm? Tycker att de verkar vara riktigt schyssta.
Citizen-Promaster-Diver-Review-BN0151-09L-23.jpg
a26852cacbd22b6fde6a0c0600b775c4.jpg
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Kom hem och hittade en Rek lapp i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara då jag inte väntade något Rek.
Visade sig vara ett Aquastar spänne som skickats från Synchron Group Austria 😍 (Ägarna till Aquastar, Aquadive, ISOfrane och Tropic)
Edit: Och Doxa då 😄 Och säkert fler undermåliga märken 😄
Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg

Snyggt! Det är detaljerna som gör det. 😊👍
 

Kreacon

Audemars
Kom hem och hittade en Rek lapp i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara då jag inte väntade något Rek.
Visade sig vara ett Aquastar spänne som skickats från Synchron Group Austria 😍 (Ägarna till Aquastar, Aquadive, ISOfrane och Tropic)
Edit: Och Doxa då 😄 Och säkert fler undermåliga märken 😄
Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg
Mmmm! Vad är det för tropic du kör?
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
God torsdag!

Här kommer en liten tillfällig desperationsbump! Vid köp av Zelos ingår en av övriga två poster i annonsen. Gäller idag i denna tråd!

 

TotteH

Patek
2-Faktor
Kom hem och hittade en Rek lapp i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara då jag inte väntade något Rek.
Visade sig vara ett Aquastar spänne som skickats från Synchron Group Austria 😍 (Ägarna till Aquastar, Aquadive, ISOfrane och Tropic)
Edit: Och Doxa då 😄 och säkert fler "undermåliga" märken 😉 Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg
Fick mail ifrån Synchron Group som säger att han förstår svenska och tyckte inte att det jag markerat lät särskilt bra.

Var det någon som missuppfattade att det var menat som ironi? 😂
Han har alltså varit inne på KS och läst detta 🤓
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Fick mail ifrån Synchron Group som säger att han förstår svenska och tyckte inte att det jag markerat lät särskilt bra.

Var det någon som missuppfattade att det var menat som ironi? 😂
Han har alltså varit inne på KS och läst detta 🤓
Haha va, för en som missat storyn här. Du fick alltså ett spänne hemskickat, varpå någon inom bolaget har varit inne och kikat för att därefter maila dig om att det inte såg bra ut med ditt ordval?😂
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Fick mail ifrån Synchron Group som säger att han förstår svenska och tyckte inte att det jag markerat lät särskilt bra.

Var det någon som missuppfattade att det var menat som ironi? 😂
Han har alltså varit inne på KS och läst detta 🤓

Hade bett om eller betalat för spännet?
Kul att dom är inne här iaf... det borde fler märken vara.
Sen kan ju ironi vara svårt på språk som inte är hemspråket...
 
Topp