• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

S.L

Vacheron
2-Faktor
Vet att @S.L har, eller iaf haft, en ZRC :)
Har haft ”vanliga” Grands Fonds och North Adventure, rekommenderas varmt!
Enda att tänka på är att de bär ganska långt lug-to-lug, särskilt på band.
49955AC6-758C-46C9-8F49-8AB038D447DD.jpeg

CE7D0368-5BAC-4A0A-AE57-8FFE6E73626C.jpeg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Haha va, för en som missat storyn här. Du fick alltså ett spänne hemskickat, varpå någon inom bolaget har varit inne och kikat för att därefter maila dig om att det inte såg bra ut med ditt ordval?😂

Hade bett om eller betalat för spännet?
Kul att dom är inne här iaf... det borde fler märken vara.
Sen kan ju ironi vara svårt på språk som inte är hemspråket...
Jag skickade och frågade om jag fick köpa ett spänne. Lite dryg först, men ändrade sig plötsligt och valde att skicka ett till mig och ville inte ha något för det.

Fick det igår, skickade och tackade. Fick svar att jag skulle sprida det goda ordet. Efter en stund fick jag skickat att det jag skrivit på KS inte lät så charmigt. Skrev och frågade om han hört talats om ironi. Jaja, glädjen varade en liten stund i alla fall...
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Jag skickade och frågade om jag fick köpa ett spänne. Lite dryg först, men ändrade sig plötsligt och valde att skicka ett till mig och ville inte ha något för det.

Fick det igår, skickade och tackade. Fick svar att jag skulle sprida det goda ordet. Efter en stund fick jag skickat att det jag skrivit på KS inte lät så charmigt. Skrev och frågade om han hört talats om ironi. Jaja, glädjen varade en liten stund i alla fall...
Kanske kan fundera lite vad dina bilder på klockan gör för marknadsföringen istället? Men schysst att skicka ett kostnadsfritt!
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Jag skickade och frågade om jag fick köpa ett spänne. Lite dryg först, men ändrade sig plötsligt och valde att skicka ett till mig och ville inte ha något för det.

Fick det igår, skickade och tackade. Fick svar att jag skulle sprida det goda ordet. Efter en stund fick jag skickat att det jag skrivit på KS inte lät så charmigt. Skrev och frågade om han hört talats om ironi. Jaja, glädjen varade en liten stund i alla fall...

Känns som att du har blivit en klockinfluencer nu :D!
 
Topp