• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

parasec

Rolex
2-Faktor
Ha en trevlig söndagseftermiddag alla mikrovänner!
AD2F3D50-9058-43B7-98EA-F72368CB616C.jpeg
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
Fngeen.... svåruttalat :hilarious::bookworm: Perfekt till Plagiat-Tisdag juh :cigar:



:hilarious:

Man skall ju aldrig säga aldrig, men just nu sitter den väldigt säkert iallafall :D Jag är helsåld på 2002-boetten trots att jag tyckte att den var apful först och den är precis så schleten den bör vara för att se perfekt vintage ut ;)
Jag håller med, tycker den är fulsnygg på något charmigt sätt. Plus schletigheten 🙂
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Den var inte så tokig men kanske något dyr för en kvartsare? Men Alpina brukar ju vara relativt prisvärda så kanske finns andra kvalitéer bortsett från urverket. Med det sagt har jag absolut inget emot kvarts och skulle absolut kunna tänka mig köpa något kinesiskt så länge priset är rätt.
Lite billigare om du köper den på andra sidan pölen, moms tillkommer visserligen men frakten är nog gratis och är ganska snabb.
https://www.ashford.com/alpina/al372bb4fbs6.html ... borde bli 3300kr allt som allt om jag räknat rätt.
 
Topp