• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Rizzie

Patek
2-Faktor
Skulle på middag ikväll hos ett par nära vänner som också väntar barn. När jag kom dit var mina fyra närmsta vänner där och överraskade mig med en "baby shower", som dock mer liknar en svensexa hittills. Kan man kalla det barnsexa 🙄? Fick en mystery box (en låda med ingredienser som alla behövde användas) med uppdraget att laga mat till de andra (lata jävlar). Blir något som påminner om coq au vin tror jag. Skål vänner!
IMG_20210305_195911.jpg
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Skulle på middag ikväll hos ett par nära vänner som också väntar barn. När jag kom dit var mina fyra närmsta vänner där och överraskade mig med en "baby shower", som dock mer liknar en svensexa hittills. Kan man kalla det barnsexa 🙄? Fick en mystery box (en låda med ingredienser som alla behövde användas) med uppdraget att laga mat till de andra (lata jävlar). Blir något som påminner om coq au vin tror jag. Skål vänner!
IMG_20210305_195911.jpg
Gillar du stark mat själv så krydda på ordentligt och sitt sen och njut när dom lata sörplar vätska 😊. Gällande din fråga så nja, kanske inte 🥴. Låter lite suspekt.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Alltsåååå......jag har hittat något annat jag hellre vill ha. Och man är ju dessvärre inte ekonomiskt oberoende 😅
Släpper denna om någon är sugen. OBS! PM vid intresse så tar vi resten där 😘 Och var nu inte blyga 😊
Edit: Vratislavian är såld 😱
IMG_20210305_193739.jpg
 
Senast ändrad:
Ja....vad är det för fel på oss egentligen? 🤦🏻‍♂️😂😂
Kan bjuda på mitt logiska beteende kring denna hobby (missbruk) denna vecka. Har köpt ny klocka men smyganvänder den hemma eftersom min fru haft födelsedag denna vecka. Känns bättre att försvara inköpet vilken annan vecka som helst. Man kan ju inte styra när klockan man letar efter kommer till sig.
 
Topp