• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nilas

Patek
2-Faktor
Lördagsmarknad!
Dessa ska bort, bytes enbart mot pengar.
Malmen kommer på sin länk, ej läder.
Colten (servad 2020 hos AD) har länk och gummi. Mycket trevliga båda två 👍.
PSX_20210306_094134.jpg
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Provar Yeman på mesh igen.

I teorin gillar jag mycket med den, men lyckas ändå inte få någon bra känsla på armen.
Att lägga ut på K&S är bara deprimerande, så den hänger väl kvar hos mig om ingen med ihärdigt pm:ande lyckas övertyga mig om annat. 😁


1615023799259.png
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Grattis! ☺️ Jag har alltid gillat B&R och länge varit sugen på att prova så det ska bli kul att få se mer av den i tråden. Hur känns den på armen? ;) #OWGFAIL

Fantastiska naturbilder som vanligt, både motiv och bildkvaliteten i sig. Livin' the dream! 😍

Jag tycker att den är lite fräck. Har dock för mig att den är ganska mycket dyrare än deras övriga vintagemodeller och fick kritik för det? Den har figurerat här tidigare i alla fall så det borde finnas åtminstone en om inte fler på forumet. Kanske i Timextråden?

Barnsexa? Är inte det bara en helt vanlig fyra då? ;)

Är det din? Jag har alltid trott att den är svart. 🙈

Ja, väldigt toolig och snygg. ☺️ Det är roligt att se hur CW har byggt upp ett stabilt grundutbud men till skillnad från många andra märken samtidigt vågar experimentera med lite udda design här och där.
Den kan nästan uppfattas som svart i vissa ljusförhållande, men oftast svartblå indigo typ. Men när ljuset träffar tavlan då blir den mer åt det blåa hållet där av namnet Abbys blue som avgrunden. Den är mycket snyggare IRL än på bilderna :)
20210306_104416.jpg
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Wow! Den är ju grym så är samtidigt inte förvånad 🥳

Kom och kjöööööp! 😅
NDC kan ju inte bli bättre till min kommande mini Turtle black out.
 

Bilagor

  • 0FB2E859-C1CE-4F16-B462-0B05ED2079C2.jpeg
    0FB2E859-C1CE-4F16-B462-0B05ED2079C2.jpeg
    47.7 KB · Visningar: 6
Topp