• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kalvin

Rolex
2-Faktor
kastade ut tissoten direkt.. ibland gå det fort ;)

Men om nu det inte skulle bli rusning så lär den finnas för er alla att byta med imorgon.

Tillbaka i comfort zone😅
IMG_20210507_144357.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
ser riktigt bra ut. Är inne på hemsidan och kolla nu. Finns mycket trevligt. Hur länge fick du vänta?
Vi mejlade lite fram och tillbaka.
Ville ha det utan de vanliga stålkeepers så då fixade han till det.
Han postade det den 20 april och idag kom det fram.
Verkar väldigt välsytt.
Rekommenderas ✌🏼

Edit;
Materialet är typ tunn gummi med canvas på utsidorna - känns hur bra som helst.
Lite stretch i det.
 
Senast ändrad:

Nikk

Panerai
2-Faktor
Fick hem ett nytt tropic från CNS idag. 20mm petrol för 5.95€. Det var lite lite hårt men efter en kokning gick det bra att forma det för att passa min handled. Halvtaskiga bilder i olika ljus, med olika växter, på affordable klocka med affordable band.
IMG_4307.jpg
IMG_4308.jpg


Edit: slänger in ett vristskott också...
IMG_4318.jpg
 
Senast ändrad:

Baramats

Audemars
2-Faktor
Nu är inte detta flashback och off-topic beivras bestämt, men jag MÅSTE vädra:

Vad är grejen med att ALLA i Stockholm (hoppas att jag är rätt geografiskt nu, annars faller allt :D ) kallar sina fritidsställen för "landet"? Jag vet ingen annanstans i Sverige man har en sådan märklig generell benämning på fritidshus/sommarställe.

Jag har till och med hört någon förklara att "mitt land ligger" där och där.

Uppriktigt nyfiken, no hate!
Så även i Göteborg.
Älska hyreslägenhet, det var livet det. Nu äger huset mig med all ångest som det ger.

För att hålla topic så är det i Stugan på sommaren jag använder mina badklockor mest och i huset ligger vissa ibland.

Mikroklocka i hus
448D821B-BBBF-4CB0-B722-1AAD0C73CF44.jpeg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Om någon har ett kul bytesförslag, eller en påse pengar, så är jag bara ett PM bort! :)
 
Topp