• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
SARB033. Utsedd av TGV till den mest prisvärda klockan någonsin!
EC26018A-3D45-4785-94A8-26630677E99D.jpeg
TGV tycker väl alla klockor är den bästa klockan i världen 😂 Dessutom toksponsrad av Sneiko om nu någon bryr sig.
Om den nu är så bra, varför har du den då ute på annons om man får fråga?
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
TGV tycker väl alla klockor är den bästa klockan i världen 😂 Dessutom toksponsrad av Sneiko om nu någon bryr sig.
Om den nu är så bra, varför har du den då ute på annons om man får fråga?
För att jag är knäpp. Det var min sjunde och absolut sista SARB033!
 

The painter

Cartier
2-Faktor
Nu är inte detta flashback och off-topic beivras bestämt, men jag MÅSTE vädra:

Vad är grejen med att ALLA i Stockholm (hoppas att jag är rätt geografiskt nu, annars faller allt :D ) kallar sina fritidsställen för "landet"? Jag vet ingen annanstans i Sverige man har en sådan märklig generell benämning på fritidshus/sommarställe.

Jag har till och med hört någon förklara att "mitt land ligger" där och där.

Uppriktigt nyfiken, no hate!
Det är tyvärr sant😂.
Tror man har lärt sig av den tidigare generation. Blir svårt när man har två, jag har landet (Strängnäs) och Dalarna har det blivit av sommarstugan i Rättvik.
Det kommer säkert av ordet landställe, förkortning landet, så klart.😂
 
Senast ändrad:

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
Fick hem ett nytt tropic från CNS idag. 20mm petrol för 5.95€. Det var lite lite hårt men efter en kokning gick det bra att forma det för att passa min handled. Halvtaskiga bilder i olika ljus, med olika växter, på affordable klocka med affordable band.
IMG_4307.jpg
IMG_4308.jpg


Edit: slänger in ett vristskott också...
IMG_4318.jpg
Ser bra ut och minst sagt bra pris! Hur funkar det att beställa från dem med tull etc? Hur mycket påslag blir det?
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Ingen öl men en stor mätt mage och äntligen hamnat i soffan 😄
Dementerar det jag sa om att få bort Bezeln på Vostok. Hade ett h*lvete med min på 150 Boetten idag 😝 Fick bort den med nöd och näppe, efter att borstat bezel och boett åkte den på och var...lös. Lyckades göra 2 märken i Boetten fast jag maskerat den. Jaja, så är det med det 🥳
Nöjd med resultatet i alla fall, nu väntar jag bara på att PR ska ge sig så jag kan gå medieval på tavlan med 😂
Trevlig kväll trådisar ✌🏻
Före:
IMG_20210506_173613.jpg

Efter:
IMG_20210507_180726.jpg
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Ingen öl men en stor mätt mage och äntligen hamnat i soffan 😄
Dementerar det jag sa om att få bort Bezeln på Vostok. Hade ett h*lvete med min på 150 Boetten idag 😝 Fick bort den med nöd och näppe, efter att borstat bezel och boett åkte den på och var...lös. Lyckades göra 2 märken i Boetten fast jag maskerat den. Jaja, så är det med det 🥳
Nöjd med resultatet i alla fall, nu väntar jag bara på att PR ska ge sig så jag kan gå medieval på tavlan med 😂
Trevlig kväll trådisar ✌🏻
Före:
IMG_20210506_173613.jpg

Efter:
IMG_20210507_180726.jpg
Borstade du boetten också? Snyggt!!
 
Topp