• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Okej, så du är ett freak, gotcha 😆
Du gillar’t!
Jag har en vanlig arm, också
6EDCF0A6-DF4F-4B27-B45F-BF4A164F743C.jpeg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Fin❤️ Hittar in min. Den, min damsko och systemkameran har kommit bort i flyttröra. Jag hittar dem säkert till slut men sjukt irriterande ändå. Tur att man har fler klockor😅
G-shock och keps idag
1653161662786.jpg
Känner ju dock igen en Tesla-broder när man ser en 😇 däremot lär du ju få leta reda på grejerna, en annan blir nervös av att ens läsa det där haha!
 

v0n

Patek
2-Faktor
Jag är ganska säker på att jag har sett åtminstone en på forumet. När jag sökte så hittade jag ett inlägg från @Erithacus som inväntade leverans av en Reef så han kanske kan bidra med bilder och intryck? 🙂
Jag är ganska säker på att du är bättre än mig på att söka 😆
 
Senast ändrad:

HSK

Patek
2-Faktor
Jag är ganska säker på att du är bättre än mig på att söka 😆
Och jag är ganska säker på att jag får för mig en jävla massa saker... 🙈 Haha, skämt åsido så tror jag faktiskt att det var någon annan som hade en Reef, men vem fan var det...? 🤔
Ska det finnas Taco-meter ska det fan finnas för Bakverk med! En Pizzatavla med 4st 15min en kvartmarkeringar på tavlan varje vore ju drömmen för den son till en pizzabagare som jag är 🤌🤌🤌🇮🇹
Låter som en ny mikrotråds-Squale! 🦈
 

Ljung87

Cartier
2-Faktor
Och jag är ganska säker på att jag får för mig en jävla massa saker... 🙈 Haha, skämt åsido så tror jag faktiskt att det var någon annan som hade en Reef, men vem fan var det...? 🤔
Låter som en ny mikrotråds-Squale! 🦈
Aa har oxå sett att han hade beställt en men efter det så verkar han ha gått under jorden. Hade vart kul att veta hur den är. Troligtvis lite för stor för en annan men den ser jädrigt snygg ut och kvalitetskänslan borde ju va på topp om man kollar på deras andra klockor. Konkurrensen ökar dock vid 20k
 
  • Like
Reactions: v0n
Topp