• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Fick hem denna idag 😃
7F7BA5C1-220F-4D29-A5D2-1A2FA71D0D3D.jpeg
 

Kreacon

Audemars
Gillar bandet. Här är en närbild på min soffa. 😀
409F96D9-DE56-43DA-9377-7C63C6AD6A9F.jpeg

Bjussar väl på en bild på min suyuk också.
950022CF-487F-4B51-8466-860FCB75B682.jpeg
Lol kom att tänka på en blöt utekväll när vi skulle käka lite framåt småtimmarna. Gick in på första bästa hak och läste menyn. ”Sucuk” - vad är det?! Blev en vansinnigt rolig och löjlig beställning där jag mest stod dubbelvikt av skratt och personalen, som säkert var övertrött på både skämtet och fulla lustigkurrar, mest stod och stirrade på mig.
E3F0AFA5-32E8-4AAE-B37B-CAF4E304816A.jpeg

Dagens klocka hur som helst. Glad fredag!
 

midikem

Cartier
trevlig men hade hellre sett quartz 👀
Tyckte den venturo jag hade var av bra kvalité!
Jag postade den för några månader sedan här i tråden. Den är nog riktigt bra. Tycker den är lite lik dykaren bara. Hade den haft lite färglada färger hade jag köpt den direkt. Men som sagt för lik dykaren från venturo. Troligen galet bra kvalite dock.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Sådär nu linjerar bezeln! Men den går inte längre vrida 😅 (men hellre linjerat…)
814260D7-ECE2-4D52-8BFB-AEECBD22789B.jpeg


Galet nöjd med denna @v0n ! Sambon tyckte sectorn såg ut som en happy mealklocka 😅 Men då vet man att man träffat rätt 👌🏻
...pest eller kolera typ 😄 Vet inte hur mycket användning man har av den där vridringen ändå, så låter som en klok kompromiss.

Att du ens får en reaktion av sambon får definitivt ses som en vinst! 🫡
 
Topp