• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens

IMG_0115.jpeg

Använder i princip annars bara mörka tavlor så kan nog bli lite kul till sommaren 🙂 satsade du på oyster eller jubilee? Är fortfarande osäker på om jag ska byta till jubilee.

Ja det blir nog riktigt nice. Var lite fegare men föll så hårt för den svarta med "gilt" som enligt mig ändå är lite extra festligt.

Jag körde på jubileestyle.🤩

Minns inte vad dom kostade då. Fanns den i 36 med förra gången? Jag noterade bara 39an då och tänkte att kommer den i 36mmversion blir det svårt att stå emot. Blir det strax under 5k med avgifter tro?
De är till och med ytterligare lite billigare nu, gissningsvis tack vare mer förmånlig växelkurs. Jag köpte en blå emalj för runda slängar 3500 vid första släppet, och till detta kom tull och moms på ganska precis en tusenlapp.

Det är en fin klocka, men jag har inte riktigt fastnat för emaljtavlan så jag ska nog avyttra den och enbart nöja mig med min automatiska med lila fumé.

Dvs, heads up om någon är intresserad av en 39 mm HAQ med blå emaljtavla.

Bilagor

• PXL_20251003_155734543.jpg
    PXL_20251003_155734543.jpg
    429.9 KB · Visningar: 6
Ja det blir nog riktigt nice. Var lite fegare men föll så hårt för den svarta med "gilt" som enligt mig ändå är lite extra festligt.

Jag körde på jubileestyle.🤩
Svart och gilt med jubilee kommer bli 👌

Jag bytte också till jubilee så nu är det bara att vänta. Förhoppningsvis landar den lagom till födelsedagen i maj 🙂

Tillbaka
Topp