Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiliga! Var handlade du ifran?Fick hem lite band igår till min groda!
![]()
![]()
![]()
Det gråa till höger är från Watches of espionage, dem andra två är från AliExpress.Stiliga! Var handlade du ifran?
Tyvärr inte men din post fick mig att gå in och kolla. Blev sugen på en sådan här:
![]()
Jag blev också sugen just pga haq så jag knep en... rosaOrder confirmed️
Jag blev också sugen just pga haq så jag knep en... rosa
(Lånad bild från Facebook)
![]()
Håller med. Förra modellen är så häftig! Jag är inne på deras hemsida nån gång då och då och hovrar vid köpknappen. Så jäkla cool!![]()
Ny echo/neutral Rivanera. Automat med SW1000. Känns som en miss för mig, gillar de mindre dimensionerna men har väldigt svårt för urtavlan, tyckte förra var mycket bättre.
Använder i princip annars bara mörka tavlor så kan nog bli lite kul till sommarenGrymt! Kul med lite festligt färgval också![]()
Använder i princip annars bara mörka tavlor så kan nog bli lite kul till sommarensatsade du på oyster eller jubilee? Är fortfarande osäker på om jag ska byta till jubilee.
De är till och med ytterligare lite billigare nu, gissningsvis tack vare mer förmånlig växelkurs. Jag köpte en blå emalj för runda slängar 3500 vid första släppet, och till detta kom tull och moms på ganska precis en tusenlapp.Minns inte vad dom kostade då. Fanns den i 36 med förra gången? Jag noterade bara 39an då och tänkte att kommer den i 36mmversion blir det svårt att stå emot. Blir det strax under 5k med avgifter tro?
Svart och gilt med jubilee kommer bliJa det blir nog riktigt nice. Var lite fegare men föll så hårt för den svarta med "gilt" som enligt mig ändå är lite extra festligt.
Jag körde på jubileestyle.![]()