• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om Sommarklockor 2017

Camo00

Patek
Nu är det väl hög tid att börja fundera på vilken som ska få vara 2017 års Sommarklocka, Badbeater eller Dykardinka..?!

Vilken blir Din Sommarklocka?
Vilken blir 2017 års Sommarplåga, dvs den hypade som alla ska ha..??

swimming-pool-architecture-interior-design-summer-swim-wallpaper-6.jpg
 

Rojalisten

Panerai
Sugen på brons eller mässing. Vet att jag är efter som fan med typ 2 år. Men vill ha missfärgade handleder i sommar!

Förebild :rolleyes:
IMG_0765.JPG


IMG_0764.PNG


Eller köra monster?

IMG_0766.JPG


Hade dock varit kul med Rolex, Steek och gmt :angel:

IMG_0283.JPG

(Snott varenda bild förövrigt)

Kanske gå "gult är inte fult" ?

IMG_0768.JPG


Så svårt att bestäms sig!! :eek:
 
Senast ändrad:

Dirac

Omega
Friends Of KS
Lär nog bli en Exp2 för mej till sommaren, men räknas den som sommarklocka om det blir en med svart tavla? :nailbiting:
Iofs, den vita kommer ju att gå upp i pris inför sommaren, så det blir helt klart köpläge för den svarta ;)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Kommer inte ha möjlighet med några fler köp innan sommaren om inte Fru Fortuna skulle visa sig och belöna mig med 7 rätt på Lotto.
Så det får bli en budgetvariant med tavlebyte på Chronolinken till en somrigt gul och kanske ett gult perlon till det :) Badklockan blir Sinn U1 på rött gummi.

fullsizeoutput_a99.jpeg
fullsizeoutput_aaf.jpeg
IMG_20160609_145932.jpg
 

KlasK

Cartier
2-Faktor
Dumma tråd insåg att jag inte har någon riktigt sommarklocka. :)
Budgeten räcker inte för en till innan sommaren. :(
Vad tror ni Tudor black bay svart på ett rött gummi skulle det bli en bra sommarklocka?
 
Topp