• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Storlek på weekend bag?

Zerboni

Basic
Hej,
Jag har tänkt köpa en weekend bag men är lite osäker på storleken, jag väljer idag mellan längderna 40-45 samt 60 men är öppen för förslag. Vad rekommenderar ni? Den ska helst kunna tas som handbagage på flyg och är tänkt att användas en till två nätter åt gången.

Jag har letat lite snabbt men har inte funnit storleksrekommendationer. Om det ändå finns en liknande tråd ber jag om ursäkt och ber vänligen admin att radera denna tråd.

Hej,
Det är en kanonbra tråd men jag tyckte att det till stor del handlade om märken, pris och material och inte just storlekar. Men, som jag skrev i den inledande texten, kollade jag bara igenom lite snabbt i mobilen och har inte läst alla trådar och sidor. Jag kan säkert ha missat och då får gärna admin radera.

verkar vara 55cm som gäller för handbagage på de flesta flygbolag även om en del snålisar har 50 tex BRA och naturligtvis 42 på WIZ
Mvh
Ola G

Tillbaka
Topp