• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Storm i Sydsverige - vilken klocka?

_jonte

Patek
Denna! :D
2013-10-28133222.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sitter och väntar på Arlanda med 1675:an på armen. Planen är att flyga till Köpenhamn. Kan ni som bor där nere och har rätt kontakter se till att jag kan landa på Kastrup om ett par timmar? Helst utan att det blåser och guppar allt för mycket??!!:-o
D08F1097-FD03-42EA-BA41-3D980F3E8BDF-1326-00000155A292EB44_zps6ca6a542.jpg
 

Emil

Cartier
satt och väntade på att denna tråden skulle ploppa upp förr eller senare!
jag bär med stolthet en rolex sub 14060 ikväll, väntar på fler band från Australien som skall komma idag eller i morgon, vi får se hur det slutar. i dagsläget så fungerar stållänken tills vidare!
 

jabla

Sarlacc
Sitter och väntar på Arlanda med 1675:an på armen. Planen är att flyga till Köpenhamn. Kan ni som bor där nere och har rätt kontakter se till att jag kan landa på Kastrup om ett par timmar? Helst utan att det blåser och guppar allt för mycket??!!:-o

Skönt med 2 tidszoner på klockan när man flyger mellan olika länder. :)
Verkar som det skall ha dragit förbi Köpenhamn efter kl 17.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skönt med 2 tidszoner på klockan när man flyger mellan olika länder. :)
Verkar som det skall ha dragit förbi Köpenhamn efter kl 17.
Jomenvisst!! Särskilt när det är åt detta håll mm reser:) Men denna hör ju hemma i luften i alla fall :)
Se till att prognosen stämmer är du snäll :)
 
Topp