• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

STORT TACK till Målarn...

....eftersom jag inte fick någon utdelning på min WTB när jag ville köpa ett Rolex Ankare så sa Målarn på senaste GTGn att han hade ett över som jag kunde få, TOP NOTCH...

Idag damp det ner i brevlådan och jag är supernöjd, en snabb bild när det sitter som nyckelring på bilnyckeln...

D0603E89-C465-4E45-A2AA-4D7623AEC38F-3932-00000545F11B830D-1.jpg


Tack igen Målarn...
 

Ricrob

Patek
Det är ju inte klokt vad många sjyssta nissar det florerar här! Bussigt av dig Målarn!

Snyltar lite på denna tråd när jag ändå är här, för att berätta att denna TH kepa låg i lådan idag, helt oanmäld! :shock:
För er som missat det så köpte min bror en Monaco av Roland via mig för några veckor sedan.

Tack så mycket Roland!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    329.5 KB · Visningar: 452

Chuck

Patek
2-Faktor
I åratal har man sett detta mystiska ankare och trott att det är omöjligt att få tag i om man inte köper en SD.... Mycket generöst gjort av Målarn :)
 
Topp