• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Stowa Marine Classic KS 36. Subsekund.

Stowaway

Guld
Pris
8500
Returpolicy
Om något skulle vara helt fel i annonsen. Annars nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej. Säljer min Stowa som är i extremt fint skick. Ser ny ut. Jag hittar inte ett enda märke/repa på den. Möjligtvis om man kollar med lupp på polerade delarna av länken.

Klockan är den lite dyrare varianten som har peseux-verket som gör att klockan är tunnare än andra marine-varianter. Här lite info på engelska: The Marine Classic KS 36 roman with manual winding movement ETA Peseux 7001 and small seconds - a very fine and flat watch in 36 mm case with Roman numerals and temperature blued steel hands. Länk för mer info: https://www.stowa.de/marine-classic-ks-36-hand-wound-roman-leather-strap-black-hand-stitched_2

Nypris med länken (som kostar cirka 1500kr) var runt 14000kr. Klockan är köpt 2022 men är väldigt sparsamt använd. Jag har inte varit hemma så den har legat orörd i en låda mer än ett år. Kommer i trälådan den skickades med. Har inga andra tillbehör. Referenser från tidigare affärer finns https://klocksnack.se/threads/kessler.94832/ Jag finns ofta online för frågor. Jag är inte intresserad alls av byten. Tack KS för annonsplats.

4542.jpg
4538.jpg
4540.jpg
4546.jpg

4544.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp