• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Stowa Seatime Vintage

janfre

Breitling
Pris
3500kr
Returpolicy
Ja, om något inte är som beskrivet
Bilder Skickat
  1. Ja
Stowa Seatime - The original!
B54A4A21-FF28-4C3F-8498-5ED5A1253CDC.jpeg

Den nya Stowa Seatime har blivit lite av en klocksnack-favorit. Känn dig istället stolt med ett stycke klockhistoria (?) på armen - nämligen originalet.

En automatisk 60-tals-dykare med datum.
Har den nu på ett grönt Zulu, men gör sig nästan ännu bättre på läderband. (äldre bild)
D2BAB6A9-781E-40D4-A146-44D4E03E426C.jpeg

Gångreserven är inte super-imponerande (inte klockat den, men hjälps säkert av en service). Den går dock utmärkt att dra upp själv, och så länge du har den på dig går den utmärkt.
69DD64FF-475D-46C6-8633-80CBFCA0865B.jpeg

Då jag nästan aldrig ser dessa ute på marknaden, kanske jag är fel ute i pris (åt båda hållen), så feedback mottages, men skambud är jag glad att slippa.
3500 kr
 
Topp