• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strap bug

RolleFC

Omega
Jag har tre klockor sen tidigare, den äldsta sen 16 år. Inte någon gång har jag bytt remmar (annat än till en lika dan då den jag haft tagit slut).
Fyra månader med Panerai och redan smittad av "the strap bug". Var ska detta sluta :)?
3ase9e8y.jpg
 

Apansson

Torpare
Det är ju det där panerai går ut på. Stilren ganska "enkel" klocka med grym finish som i princip alla band passar på. En bra bas med många möjligheter helt enkelt!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Personligen byter jag ganska ofta för att hitta den perfekta kombinationen. Det är ju superenkelt, så varför inte?
 

Maro

Audemars
Förstår vad du menar :) det kan sluta lika illa som för mig då ;-)
Fick hem ett gäng sköna ammos förra veckan :)

Peter

Din hög är magisk! Alla från samma Micke?

Själv har jag ingen Panerai men byta band gör man ju ofta ändå, man hittar alltid någon kombo som känns mer rätt än den andra!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Älskar klockor som gör sig bra på massa olika band. Blir ofta som en helt ny klocka när man byter till något annat.
 
Topp