Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det tror jag inte. Fast helt säker är jag inte, dom följde med klockan vid köpet.Förresten, är det Davids ändlänkar du har där?
Hade gärna kört med end linksen och lädret, men upptäckte att länkbitarna skavde på bandet.. Ville inte förstöra bandet så det gick bort.Ser helt OK ut men originallädret flyger högre tycker jag![]()
Ändlänkar fungerr inte på Tudorn.
Jo då.. Fördelen är ju att dom är enkla att plocka bort när man tröttnar!Ändlänkar fungerr inte på Tudorn.
Hade gärna kört med end linksen och lädret, men upptäckte att länkbitarna skavde på bandet.. Ville inte förstöra bandet så det gick bort.
Tänkte dock hitta ett annat läderband som man kan slita lite på utan att börja gråta.![]()
Guldrolex är en sak, men ett dykarur?Jo då.. Fördelen är ju att dom är enkla att plocka bort när man tröttnar!
Har inga problem med glapp, men kände att jag ville testa med ändlänkarna när jag ändå har dom här hemma.Ser ju bra ut men förstår inte varför folk är så glapprädda.... det är fräckt med glapp mellan band och boett...
Får nog säga att detta är skönare, men det är ju inkört ordentligt!Ser bra ut med ändlänkarna och bandet! Vilket band är skönast av de två?
Har inga problem med glapp, men kände att jag ville testa med ändlänkarna när jag ändå har dom här hemma.
Tror inte jag hade köpt till dom i efterhand. Så speciellt blir det inte.
Men klockan får en annan karaktär, lite mer tyngd i tycker jag.
Är beredd att hålla med.Tycker det funkar, daviden har rocka med ändlänkar på sin och det blev riktigt läckert.
Nicely done sir!Här kommer en
![]()