• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strapförslag till 16610LV

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej klockvänner, satt och funderade på vilka straps som skulle kunna funka på min LV (bortsett från Oyster då)

Försökt googla lite, men hittar inget intressant, några ideér?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Svart nato funkar ju alltid.

Annars har jag inget jättebra förslag. Har funderat på det själv, och inte kommit fram till något.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, svart är ett säkert kort, svart+grått kanske också funkar.. Funderade på om mocka skulle flyga?
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag hittade inget som funkade till min utom just svart nato/skinn-nato. Länken satt på mest hela tiden.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rubber kan bli riktigt bra!

Har en mindre uppsättning straps här hemma (massor nato och Rubber), tror jag får ta o göra lite tester och lägga upp!? :)

Behagligt i-landsproblem!
 

jabla

Sarlacc
Rubber b ser riktigt bra ut på bild. Inte sett iIRL dock.
Ser bra ut med bra passform mot boetten och riktigt sköna på handleden, rekommenderas.

Här är mitt röda på min YM.

YM_red_RB.jpg
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sådär.. Då ska vi se..


TkuZrBe.jpg

TRztz4r.jpg

Vaniljdoftande gummi

G5ZqTgr.jpg

yTx9wmD.jpg

Camo

xNavWsY.jpg

Svart+grått

3SPTuKr.jpg

Orange

WTboqhE.jpg

Grönt / Mörkare khaki?

gfklsIc.jpg

Mörkgrönt Zulu

JIpQ11J.jpg

Svart

lpDhWgG.jpg

Svart canvas (dock på beatern, men passar ju lika fint på LVn)

Ja, undra vilken som blev bäst.. :)
 

Oyster

Omega
Mörkgrönt zulu. Eventuellt mockastrap som vi kikat på tidigare. Oyster är alltid trevligt, men tenderar att sitta med bandverktyget alltför ofta när länken sitter på..

Ostron var dag!
 

Carlton

Cartier
Gummit och det mörkgröna zulu gick hem i mina ögon iaf. Dock kan jag känna att man inte enbart kan stirra sig blint på klockhuvud-band kombination. Tycker att ett klockarmband kan lyfta upp klädsel, humör, väder osv såväl som själva klockhuvudet.
 
Topp