• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Straton Curve-Chrono 42mm

mårt

Pandion
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Om något är oegentligt så snackar vi om det
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har en Straton Curve-Chrono 42mm , inte speciellt mycket använd, som jag tänkte någon annan kunde få njuta av. Jag var med i Kickstarteromgången och har därmed ett fullset med lite bonusdelar. Vad som ingår är klocka, läderband, meshband, 2 natoband, bandverktyg, manual samt läderlåda. Originalpris är 4500 kr. Det sandfärgade racingarmbandet på bilden kan ingå om så önskas, det är dock väl använt. Det gråa ingår inte för det har jag inte ens kvar. Priset jag begär är exklusive frakt, F2F i Stockholm. Skicket är gott, med någon liten scratch på ena sidan.

Info från https://www.stratonwc.com/products/curve-chrono :

Case Material - 316L (Surgical Grade) Stainless Steel, Polished and brushed steel
Case Size - 42mm
Lug To Lug -47.4mm
Case Thickness - 13.9mm
Movement - Seiko VK64 meca-quartz hybrid
Crystal - Domed Sapphire Crystal
Hands - Luminescent Hour Hands, C3 Superluminova
Crown - Screw down
Inner rotating bezel, tracking a second time zone
Stamped case back design
Strap - 22mm width
Water Resistance - 10ATM/100m

Här kommer foton:
IMG_0654.JPG
IMG_0896.jpg
IMG_8035.jpg
 
Tillbaka
Topp