• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bofors

Bofors

Cartier
2-Faktor
Hej,

Lämna gärna en kommentar här om vi gjort affärer. :)

Vänliga Hälsningar
H
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpte en Seiko av @Streptokocker .
Höll klockan till mig över jul då jag inte ville att den skulle ligga på posten...
Allt gick smidigt till, skickade klockan väldigt snabbt efter mottagen betalning och paketerade väldigt bra.

Tack för en trevlig affär.
 

Loda

Omega
Jag köpte en Tudor av @Streptokocker. Kommunikationen var rak, ärlig och allt flöt på som det ska. Bra paketering och klockan skickades så snabbt det var möjligt. Rekommenderas!
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Sålt Omega till Streptokocker och fick snabb betalning, verkligen inga konstigheter. Dessutom väldigt trevlig och har bra stil när det kommer till klockor, tummen upp från mig!!
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Sålde en Christopher Ward. Gick utmärkt, snabb kommunikation, betalning och slutrespons. GG, gör gärna affär igen.
 

Reverso

Panerai
100% Good guy

Köpte klocka för 8.000 på distans av Streptokocker.

Allt gick smidigt. Snabb, väl genomförd affär
 
C

Coach

Guest
100 % goodguy i min bok.
Gjorde en bytesaffär med herrn och det var en trevlig kommunikation rakt igenom samt en bra paketering med korrekt beskrivning av varan.
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en Seiko Arnie av Streptokocker. Inga konstigheter alls. Snabb och smidig affär samt snabb leverans. Skulle inte tveka och göra affärer igen.. 100% goodguy :D
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka i 30k-klassen. Mycket bra erfarenhet! Trevligt och smidigt. Han står för sitt ord!

Gör gärna affärer igen.
 

TJ Mackey

Omega
Köpte en klocka av herrn. Smidig kommunikation och snabb att skicka iväg. Allt var enligt beskrivning när den kom fram. Tvekar inte att köpa av honom igen. Good Guy i min bok.
 
Topp