• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Studentpresent

daveid

Cartier
2-Faktor
Jag vet inte vad priserna ligger på men jag skulle inte våga köpa en AT från en private seller på chrono24. Speciellt inte när det är den billigast 39mm AT:n på chrono. :) Men bortsett från det så anser jag att klockan skulle vara en studentpresent och om det är safe så tycker jag absolut att det är värt pengarna.
 

JohnDoe

Rolex
Kanske bättre att utveckla svaret lite. Det finns en oändlig mängd falska, stulna, trasiga osv objekt till salu och i många fall får du en tegelsten med posten. Första frågan du måste ställa dig är om du verkligen har tillräcklig produktkunskap för att köpa en begagnad klocka på nätet från ett annat land. Risken att bli lurad är rätt stor. Om du bestämmer dig för att köpa på nätet välj en säljare med goda referenser som har en generös returpolicy om det blir något fel. Kontrollera att de klarar leveranstiden, lite kort om tid för studentpresenter nu. Kanske säkrare och tryggare att köpa något nytt i butik. Finns många andra märken till vettigt pris. Kolla hos våra sponsorer.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Trevligt val av klocka
Mindre trevlig säljare då det som sagts tidigare i tråden är lätt att bli lurad.
Kolla vidare, poppar upp titt som tätt på blocket och tratten/pantbank.
 

mackman

Cartier
Håller med åvanståeende, den klockan du tittar på är riktigt fin, men om du ska kolla på andra klockor i den prisklassen? Ja det tycker jag! Kolla på Oris, Certina eller valfri begagnad Breitling.
Lycka till!
 
Topp