• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stulnaklockor Instagram

sinner

Panerai
Hej alla klocksnackare!

Pga flera uppmärksammade fall av personrån, rån i hus och hem samt inbrott har jag efter att själv blivit drabbad försökt hitta en samlad tråd/plats där jag kan lägga upp bilder samt info om dom stulna objekten.

Jag har nu skapat ett instagramkonto som heter stulnaklockor.
Min tanke är att skapa ett konto som man kan bläddra igenom innan ett ev. Blocketköp och på så sätt hjälpas åt att återfinna stulet gods.

Kom gärna med input.
Det kanske är ett meningslöst försök men jag vill ha tillbaka mina klockor.
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Grymt bra initiativ. Jag har tidigare förespråkat att starta en samlingstråd för stulna klockor här på KS men tyvärr inte tagit tag i det :(
 

0-500

Cartier
Hej alla klocksnackare!

Pga flera uppmärksammade fall av personrån, rån i hus och hem samt inbrott har jag efter att själv blivit drabbad försökt hitta en samlad tråd/plats där jag kan lägga upp bilder samt info om dom stulna objekten.

Jag har nu skapat ett instagramkonto som heter stulnaklockor.
Min tanke är att skapa ett konto som man kan bläddra igenom innan ett ev. Blocketköp och på så sätt hjälpas åt att återfinna stulet gods.

Kom gärna med input.
Det kanske är ett meningslöst försök men jag vill ha tillbaka mina klockor.
Kör bara , bra idé.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Stals för 2-3 år sedan men saknas enormt. Seriennummer 841764
Perfekt högblank svart tavla och häftigt schackmönster på verket.

IMG_20180106_213333.jpg
4.JPG
 
Topp