• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stålsubben

SBOSS

Omega
Köpt en Tudor utav Stålsubben f2f. Allt gick snabbt och smidigt. Kan definitivt rekommendera 100% Goodguy.
 

JB_XII

Rolex
Sålt en Rolex till @Stålsubben
Vi mötes upp f2f och allt gick väldigt smidigt.
Mycket pålitlig herre som jag varmt kan rekommendera att göra affärer med. Därmed 100% GG i min bok!
 
Sålde precis en Submariner till @Stålsubben. Jag har inte köpt och sålt så mycket klockor i forumet och har varit ganska rädd för Badguys.
@Stålsubben var väldigt mån av att skapa bra förutsättningar för en trygga affär. Kände att det var en trevlig dialog, service och säkerhet under hela affären.
Jag kände mig väldigt trygg med honom och han är definitivt en good guy i min bok!
 

Daniel S

Omega
Köpte en Rolex av Stålsubben. Helt klart en 100% goodguy. Gör gärna affärer igen med denna medlem och rekommenderar varmt.
 
Topp