• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sub på sharkmesh?

Bra eller anus?


  • Totala väljare
    84

Chuck

Patek
2-Faktor
Ett jävla sätt att låna tråden men söker en victorinox militär med meshband såg en på city igår. Nån som vet vilken?
 

Wangensten

Panerai
no-frog.jpg
 
Gillar att du provade, men nja... Vill gärna se en bild utan ändlänkar dock.
För mig faller inte meshet av något slags princip/konservatism. Tycker Sub:en passar bäst med band som smalnar av mot spännet likt länken gör.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vi är ju vänner du och jag jabla ;), och vänner skall vara ärlig mot varandra sägs det :D. Men NEJ, detta är som att svära i kyrkan, eller som att vara otrogen mot frugan sin. Det som är så bra med dig min vän, är att du aldrig är rädd för att prova något nytt, och det tackar vi dig för :p.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nja, eller?!? Avsevärt mycket bättre utan änd-länkar, men jag röstar ändå på "Anus".
På med länken igen, annars kommer jag ner & köper tillbaka "min" klocka... :D
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Det va onekligen bättre än med ändlänkarna på men tyvärr så känns det som en dålig kombo. Kul att du testa och posta bild iaf :)
 
Topp