• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Subby

Chumba

Rolex
Precis sålt en klocka f2f. Inga konstigheter, gick hur smidigt som helst från första kontakt. Helt klart Goodguy och rekommenderas av mig.:)
 

Tobbe

Omega
Köpt en Oris Aquis av @Subby. Trevlig, snabb och smidig affär på distans. Klockan motsvarade beskrivning och förväntningar. Jag är mycket nöjd, både med affären och klockan. Goodguy!
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka till @Subby i 5k-klassen.
Vi tog en fika och pratade klockor mm :)
Mycket trevlig herre och jag skulle gärna göra affärer med Subby igen. GoodGuy.
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Sålde en Tudor till @Subby i en riktigt smidig affär. Snabb betalning och enkel att ha att göra med. Rekommenderas varmt:)
Gör gärna affärer med denna herre igen...
 

URlakad

Cartier
2-Faktor
Gjort affär F2F med @Subby, vi snackade lite om nysläppen till Basel. Affären gick väldigt smidigt! GG i min bok och skulle inte tveka att göra affär igen!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka F2F, mycket trevlig, tillmötesgående och sympatisk ung herre. 100% GG! Allt gott!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft till @Subby på distans. Blixtsnabb betalning. Mycket trevlig att ha och göra med 👌. En smidig affär hela vägen. Rekommenderas varmt. 100% GG i min bok!
 
Topp