• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submariner äkta eller ej?

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hur känns länken? jag har inte sett någon kopias länk som haft samma kvalitétskänsla som en modern rolex.
 

Wemb

Cartier
Gå till AD, problem solved.

Jag är väl medveten om att det finns gott om kunskap här på forumet men om jag hade haft minsta lilla tvivel om en klocka var äkta eller ej så ser jag det som en självklarhet att vända mig till en AD som kan bekräfta/dementera.
 

Schildfat

Cartier
I min mening ser denna äkta ut. Mycket som talar för det. Det absolut bästa (bortsett från att gå till AD), är att ta en närbild på rehauten. Gör det så ser du direkt ifall den är riktig eller inte. Har tidigare länkat och pratat om just rehaut, så vitt jag vet är det ingen fake-aktör som har lyckats göra en bra rehaut. Det var iaf det jag kollade extra noga när jag köpte min subc :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hade gått till AD.
Kopior idag är så bra gjorda att det kan vara svårt att märka det. Har man aldrig ägt modellen i fråga är det ännu svårare.
 
Topp