• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submariner 114060, Milano, köp?

osc10

Panerai
2-Faktor
Bra ks! Så här ska det gå till. Jag vill också hamna i den situationen och få det stödet, bara att boka biljett ;-)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Bra deal!
Visste inte ens att Bellagio sålde klockor och då bodde jag ändå där när jag var i LV för något år sedan. :(
 

Pontusk

Omega
071b19c0f8e08ffcd93175966f9f7b49.jpg
Grattis, det är den bästa klocka jag ägt!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Patrike

Omega
Grattis till nya klockan!

Är själv i Italien på smekmånad och var givetvis tvungen att kolla Rolexbutiken (AD). Frågade efter en Daytona SS med vit urtavla. Blev förvånad när när hon sa att de faktiskt hade en inne. Fyllde på kontot och skulle köpa den dagen efter.

När jag kontrollerade serienumret per telefon, vilket jag glömde vid butiksbesöket. Det visade sig vara en M-serie. Med andra ord ett gammalt serienummer. Som De ville sälja som helt ny. Det fick mig att tappa lusten en aning. Även att det är möjligt den är ny...

Fick även erbjudande om att köpa en DJ II 116334 för € 6000 efter lite snack.

Blir en Daytona i Sverige då jag kommer hem i veckan istället.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp