• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Submariner 116610LV och DayDate 18038

Dags för mig att byta klockor.

Jag har följande klockor för byte eller försäljning, jag är på jakt efter en Rootbeer GMT eller en GMT 116713. Kan även ta annan Rolex om jag tycker om det. Pengar från min sida eller din beroende på klockan. Jag kan även sälja klockorna med följande pris:

Submariner 116610LV 54.000kr
Daydate 18038 43.000kr







Edit: Lite mer info om klockorna. Submariner är köpt ny av mig i augusti 2013 så garanti finns kvar. Den är fullset med lite kontorsbord repor på låset. DayDaten är från 80-talet, allting är original i den även den unika blåa jubilee tavlan, den blåa bandet med en butterfly deployant kommer från Hirsch.
 
Topp