• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Submariner 16618

Hejsan, jag älskar den här klockan och om jag blir "fast" med den så vore det kanon :) men jag är en flipper och är alltid ute efter nya klockor.

Det är en Submariner 16618, serial E, från 1990 vilket också är året då 16618 klockor tillverkades. Den är i bra skick, inga papper men kommer med en box. Den går inom COSC med +2 sekunder per dag.

Jag är på jakt efter en dyrare/samma nivå klocka. Jag lägger till pengar förstås om den klocka jag får tillbaka är dyrare än min.

Den billigaste klocka som min på Chrono24 ligger på 114.000kr från USA.

Min pris vid försäljning: 104.000kr

Edit: Ytterlänkarna har blivit blankpolerade

Om beskrivningarna inte stämmer så finns rätten till återlämning. Dock inte om det är f2f deal.

Tittar på skönheten:











 
Topp