• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Suede Nato på singular (förbeställning)

Singular

Rolex
2-Faktor
Kul att ni gillar banden - jag har de två första produktionsexemplaren framför mig just nu, mockan är ungefär 1,5mm tjock (och väldigt, väldigt skön... ;) ).

Det kommer nog lite mer bilder i Instagram/Twitter/Tumblr-flödet framöver, håll utkik!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Singular skrev:
Kul att ni gillar banden - jag har de två första produktionsexemplaren framför mig just nu, mockan är ungefär 1,5mm tjock (och väldigt, väldigt skön... ;) ).

Det kommer nog lite mer bilder i Instagram/Twitter/Tumblr-flödet framöver, håll utkik!

Behöver en klocka till banden...........
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).
 

Barda

Cartier
JoberMan skrev:
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).
Du kan va ett nato.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
JoberMan skrev:
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).
Håller med. Sjukt snyggt på bild och ett bra band i praktiken, men jag kan stå ut i en dag. Ändå vill jag ha ett i mocka..
 

Camo00

Patek
Rber skrev:
JoberMan skrev:
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).
Håller med. Sjukt snyggt på bild och ett bra band i praktiken, men jag kan stå ut i en dag. Ändå vill jag ha ett i mocka..
Tycker att det beror mycket på klockan. Jag går runt och trivs i Nato på mina gamla skitklockor från Tradera. Däremot köpte jag på mig flera Nato till min SMP - Bond, orange, svart och ljusblått - men det känns HELT FEL! Provat tre sekunder och sen åker länken på igen...
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Barda skrev:
JoberMan skrev:
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).
Du kan va ett nato.
Tjing pax pilutta dig, den som sa det han var det. Du kan vara ett nato
 

Barda

Cartier
JoberMan skrev:
Barda skrev:
JoberMan skrev:
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).
Du kan va ett nato.
Tjing pax pilutta dig, den som sa det han var det. Du kan vara ett nato
;)

Stjärnstopp glömde vi...

För att vara allvarliga så går det där upp och ned för mig. Jag har tröttnat lite på de i nylon, inte riktigt gillat i skinn (innan mocka) och ser därför fram emot att slänga på ett mockanato på gamla arvs-Omegan.
Men jag tycker faktiskt att de är riktigt bekväma (när man tagit bort blindtarmen på bandet)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Som jag har längtat efter detta! Blir till att beställa någon dag även om jag tycker detta band är liter mer "höst och vinter" :D
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
JoberMan skrev:
Allvarligt talat, passar på nu när Undersköterskan fortfarande är MIA, men har aldrig fattat grejen med nato. Har åtminstone 25 stycken liggande i bandlådan och använder inget av dem. Beställer ett par nya då och då, använder dem en dag för att testa och sedan åker något annat på igen. Naton är fula och obekväma (med undantag för det som följer med Tudor Heritage Chronon).

Håller verkligen inte med.. Min hydroconquest har suttit på samma svarta nato i 2 år. Kalasskönt och snyggt.

Men när vi pratar mockabanden som singular börjar sälja, så är det något helt annat. Det är minst sagt bekvämt.
Nato i skinn överlag, är fantastiskt att bära. Mjukt, följsamt, skönt och patineras riktigt snyggt.

Men det skall sägas att jag trivs väldigt bra med klockor på länk också. Och alla klockor funkar verkligen inte på nato! (vilket Singular kanske inte håller med om.... :))
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Hoppas verkligen att det chokladfärgade blir en riktig storsäljare, det är snyggt på så många klockor! :D
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jäklar vad nice! Även om jag för tillfället inte har någon klocka till den typen av band. Men ojoj en dress-rolle på dem!
 

Singular

Rolex
2-Faktor
slimjim skrev:
Jäklar vad nice! Även om jag för tillfället inte har någon klocka till den typen av band. Men ojoj en dress-rolle på dem!

Såhär? ;)

file_zpsfea728aa.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spännet ser lite brett ut i den vilkeln, men annars var det riktigt snyggt!
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Det kommer framgent att erbjudas customtillverkning - med fler färger på mockan samt olika finish på metalldetaljerna.
 
Topp