• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sugen på att köpa denna Rolex

Skanvik

Cartier
Hej alla!
Jag är sugen på att köpa denna YM.
Men skulle vilja ha lite råd i detta.
Har sedan tidigare en 14060M som jag köpte via en forummedlem här och är mycket nöjd. Är sugen på att utveckla samlingen med en G/S.

Verkar den ok? Någon annan som tittat på denna eller känner igen säljaren?

Om det blir affär kommer det ske per post på ett eller annat sätt.

Kanske finns någon som tittat på den i verkligheten? Eller finns i Malmö och skulle kunna kolla upp den åt mig?

http://www.blocket.se/malmo/Rolex_Yachtmaster_Guld_stal_2013_50273381.htm?ca=18&w=3

Tacksam för all input inom kort.

Med vänlig hälsning Christoffer
 

Skanvik

Cartier
Glömde....
Det gäller en Yacht Master 16623 -13

Som sagt tacksam för svar! Har för avsikt att ev. göra affär inom kort.

Tack på förhand!
Med vänlig hälsning Christoffer
 

Boris Balkan

Fark you!
Ser legit ut i mina ögon. Men följ råden här och gör upp så att ni kan verfiera (äkthetsintyg) klockan tillsammans hos en AD innan ni gör transaktionen. Swish har rekommenderats som betalningssätt.
 

Skanvik

Cartier
Tack för rådet!
Jag tycker också den ser reko ut och av att döma av den mailkontakt jag haft med säljaren så verkar han ok så långt, och ville inte skicka utan ev. mötas halvvägs och göra upp affären så att jag får se och känna på klockan innan ev. affär. Samt att kvitto givetvis skrivs.
Swish verkar vara ett bra sätt att hantera betalningen på.
 

Skanvik

Cartier
Vad tycker ni spontant om priset? I mina ögon är det riktigt bra eller vad tycker ni? Tacksam för input även på det.
 

jabla

Sarlacc
Skapligt pris om du köper för att behålla den men det kommer att rasa minst 10k till de närmsta åren.
 
Topp