• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sugen på Vintage.

Ako

Rolex
2-Faktor
blancpain bundeswehr
image.jpg
 

KMS

Rolex
Longines Nautilus, Longines Diver (super compressorn), IWC Aquatimer, BP FF.
Omega Seamaster 300 modellerna från 1958-70 typ.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
1665 , är väl på håret att den ryms inom budget men...
image.jpg


Den på bilden är ute för 6000€
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Den här skulle jag leta efter, Breitling SuperOcean ref 1004...konkav bezel, index som både lockar och skrämmer, vackert verk och visare som bara är så rätt till skönheten. Kan vara tufft att hitta ett ex med denna patina inom budget men möjligheten finns...;)
Tjaffset till höger på bilden är mainstream och trist...;)

image.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Den här skulle jag leta efter, Breitling SuperOcean ref 1004...konkav bezel, index som både lockar och skrämmer, vackert verk och visare som bara är så rätt till skönheten. Kan vara tufft att hitta ett ex med denna patina inom budget men möjligheten finns...;)
Tjaffset till höger på bilden är mainstream och trist...;)

image.jpg

Mycket gott svar! En dag kanske...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Den här skulle jag leta efter, Breitling SuperOcean ref 1004...konkav bezel, index som både lockar och skrämmer, vackert verk och visare som bara är så rätt till skönheten. Kan vara tufft att hitta ett ex med denna patina inom budget men möjligheten finns...;)
Tjaffset till höger på bilden är mainstream och trist...;)

image.jpg

Konkav bezel kan vara en ny trend :) http://www.ebay.co.uk/itm/331317963370?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 
Topp