• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Suget efter något nytt, tips?

alfons

Basic
Jag har en budget på cirka 34 000kr, och vill köpa något nytt (för mig).. Jag tycker väldigt mycket om Rolex,gillar även Breitling men skulle aldrig klaga på en Cartier och varför inte en Baume Marcier?

Jag letar och letar och letar.....

Jag kan köpa en Oyster Perpetual 116000 ny för 34 000kr, med nackdel att jag får vänta i 2 mån.. Men det kanske det kan vara värt.

Eller har Ni andra tips? Ska man köpa en beg. Explorer I, fast jag gillar ju den blåa tavlan på OPn.......

Ska jag bara sno Breitligen nedan som jag för tillfällen tagit från en vän?!.. Det känns bäst för plånboken.

Vad hade Du gjort? Alla tips välkomna... Även billigare tips, men jag hittar inga fina Datejust under 30tkr...

Kravet: Klockan ska kunna hoppa i plurret direkt!!
photo.JPG

Help?
OP_today-2.jpg

Jag hade förmodligen varit så tråkig att jag hade hoppat på en Omega Planet Ocean 8500 eller sparat ihop lite och gått på en nyare Datejust eller Explorer.

Har Nymans eller Rob E en inne lördagen den 15e februari kanske det blir affär (tror inte jag klarar att vänta 2mån....) ... Får ju passa på att roa sig kungligt när man besöker hufvudstaden. :angel::angel:

Har Nymans eller Rob E en inne lördagen den 15e februari kanske det blir affär (tror inte jag klarar att vänta 2mån....) ... Får ju passa på att roa sig kungligt när man besöker hufvudstaden. :angel::angel:

Om du bestämmer dig för att köpa den kan du ju alltid ringa och beställa klockan och lägga en handpenning (via banköverföring) och sedan köpa den på plats den 15e. Kan förvisso bli lite tight, men ring och fråga :)

Om du bestämmer dig för att köpa den kan du ju alltid ringa och beställa klockan och lägga en handpenning (via banköverföring) och sedan köpa den på plats den 15e. Kan förvisso bli lite tight, men ring och fråga :)

Jag är ju den killen som har lite tro på ödet, vill den/det/hon ha mig finns de på plats när det gäller ;)... Lite spänning i vardagen.

Tillbaka
Topp