• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Summerburst

Asplund

Patek
2-Faktor
Någon som leker ungdom som jag och befinner sig här?

Spontan GTG?

P_20150613_184532.jpg

Trevlig kväll önskar jag er alla oavsett!

/Asplund
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
KOmpisen visade en digital reklamflyer han fått från Uber, flyga helikopter över sommar-Sthlm för att sen landa på Summerburst, nota á 15kkr
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Din kompis ljuger om priset eller så har han blivit blåst @erolorhun
Åkte Ubers helikopter igår till summerburst. Upplockade i stan av black car, polaren hade glömt plånkan i Tyresö så en omväg förbi där (skulle egentligen flyga från Bromma), helikoptern kom till Nacka istället, blev körda dit, upplockade på piren vid Restaurang J, en snabbtur runt Stockholm för att sedan landa på gräset vid Gärdet bredvid huvudentrén.
Vad blev kostnaden då? 2500kr fastpris max 3 pers inkl inträde. Så 835kr med inträde värde 590 samt bilfärden. Billigt som fan! Och kvitto finns, plus mejlet från uber där allt jag säger bekräftas.
image.jpg

image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Din kompis ljuger om priset eller så har han blivit blåst @erolorhun
Åkte Ubers helikopter igår till summerburst. Upplockade i stan av black car, polaren hade glömt plånkan i Tyresö så en omväg förbi där (skulle egentligen flyga från Bromma), helikoptern kom till Nacka istället, blev körda dit, upplockade på piren vid Restaurang J, en snabbtur runt Stockholm för att sedan landa på gräset vid Gärdet bredvid huvudentrén.
Vad blev kostnaden då? 2500kr fastpris max 3 pers inkl inträde. Så 835kr med inträde värde 590 samt bilfärden. Billigt som fan! Och kvitto finns, plus mejlet från uber där allt jag säger bekräftas.
image.jpg

image.jpg
Cool, men tråkigt att den inte klarar tre fullvuxna karlar. :)
 
Topp