Diogenes
Silver
- Pris
- 11000
- Returpolicy
- 24
- Bilder Skickat
- Ja
Med överhängande risk att jag kommer ångra denna försäljning.
Otroligt fin 18karat guld Omega Seamaster Deville. Kolla tavlan, fantastiskt skick! Likaså boetten som jag antar är opolerad.
Klockan i sig lär ha legat orörd i sin box i många år. Originalbuckle och Omega läderbandet finns fortfarande kvar (om än slitet och torrt).
Jag har ej verktyg eller tillräckligt med mod för att öppna boetten med risk för att åsamka skador på något så fint.
Klockan fungerar utmärkt med mycket fin tidshållning och lång gångreserv - inget att anmärka på. I övrigt saknas servicehistorik.
Med klockan följer alltså
• röd originalbox
• original buckle
• originalläder
• originalglas
• originalkrona
Det finns självklart mindre bruksspår men verkligen inget som stör.
Pris: 15000:-
Nytt pris: 11000:-
Otroligt fin 18karat guld Omega Seamaster Deville. Kolla tavlan, fantastiskt skick! Likaså boetten som jag antar är opolerad.
Klockan i sig lär ha legat orörd i sin box i många år. Originalbuckle och Omega läderbandet finns fortfarande kvar (om än slitet och torrt).
Jag har ej verktyg eller tillräckligt med mod för att öppna boetten med risk för att åsamka skador på något så fint.
Klockan fungerar utmärkt med mycket fin tidshållning och lång gångreserv - inget att anmärka på. I övrigt saknas servicehistorik.
Med klockan följer alltså
• röd originalbox
• original buckle
• originalläder
• originalglas
• originalkrona
Det finns självklart mindre bruksspår men verkligen inget som stör.
Pris: 15000:-
Nytt pris: 11000:-
Bilagor
Senast ändrad: