• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Super Oyster till skx007

newk15

Cartier
Ohoj!

Jag har sett flera diskutera Super Oyster i olika trådar. Därmed vill jag se statusen, huruvuida någon sitter inne med ett den vill bli av med innan jag vänder mig till Wjean på ebay. Jag vill alltså ha ett till min SKX007 (22 mm) med solida ändlänkar. Har ni något ni skulle kunna bli av med?

Mvh
Daniel
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Förlåt för kladd men jag kan även rekommendera från strapcode.com om du inte måste ha ett spänne som det står Seiko på. 430 kr, mitt anlände på fem dagar. Se till att läsa så du får rätt modell som du vill ha bara!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

newk15

Cartier
Förlåt för kladd men jag kan även rekommendera från strapcode.com om du inte måste ha ett spänne som det står Seiko på. 430 kr, mitt anlände på fem dagar. Se till att läsa så du får rätt modell som du vill ha bara!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Det gör inget. Tack för tipset!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Förlåt för kladd men jag kan även rekommendera från strapcode.com om du inte måste ha ett spänne som det står Seiko på. 430 kr, mitt anlände på fem dagar. Se till att läsa så du får rätt modell som du vill ha bara!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
+1 på den, beställde oxå därifrån och det gick för jävla snabbt att få hem det från hong kong eller vad det nu heter där strapcode ligger.
 

newk15

Cartier
Förlåt för kladd men jag kan även rekommendera från strapcode.com om du inte måste ha ett spänne som det står Seiko på. 430 kr, mitt anlände på fem dagar. Se till att läsa så du får rätt modell som du vill ha bara!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

+1 på den, beställde oxå därifrån och det gick för jävla snabbt att få hem det från hong kong eller vad det nu heter där strapcode ligger.

Vilket/Vilka var det ni köpte? Jag är i så fall inne på http://www.strapcode.com/store/22mm...r-type-band-seiko-diver-6309-7040-p-1356.html, men passar det till standard spring bar (och vilken storlek är det: 2 eller 2,5mm?)? Vet förvisso inte vad som är snyggast av 20 eller 18mm... Man köper, man chansar. ;)
 
Topp