• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Superocean Heritage chrono 46 Mellandagsreabump

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Hejsan
Det är med lite sorg i hjärtat jag tyvärr skall låta min Breitling vandra vidare, det var min första riktiga klocka, köpt på uret, helt ny, för ca ett årsen,
bra skick lite spår av andvändning men varit varsam!
Spec: Breitling Superocean Heritage chronograph
46mm rejäl vacker pjäs! Fantastisk tyngd!
Ref: 2813877
Länk: superocean classic Mesh
Uttagen: 27/9-16 vilket innebär att breitlings 2year warranty fortfarande gäller!
Fullset alla dokument och box å låda ingår givetvis!
Lokalisering- Göteborgsområdet!
Kruxet!
Har ju tyvärr inga referenser här på klocksnack då jag inte varit medlem jättelänge och faktiskt aldrig sålt en riktig klocka innan men som sagt då jag fått upp ögonen för en mycket dyrare klocka så måste jag låta denna gå! I brist på ref tänkte jag därför ett riktigt bra pris på 30 000 kr blankt och därav förhoppningsvis få mina första goda referens!
Inget byte tyvärr då jag har siktet inställt!
Jag bjuder på frakten!
Vid frågor undringar eller vad som helst, skicka ett meddelande!
Retur är givetvis ok ifall något är som det inte ska med beskrivningen, funktionsmässigt gäller Breitlings egen garanti! Men jag har inte upptäckt något som helst fel på den!
Tackar för annonsplatsen och ett makalöst trevligt forum!
Här kommer lite bilder!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp