• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Surfplatta-Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi, New Edition. (svart)/Nu 1700kr

Pris
1800
Returpolicy
Vi kommer överens om något.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld!

Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi New Ed. (svart)

Förvirrande nog finns Galaxy Tab S2 i en gammal modell från 2015 (Modell T810), detta är dock New Edition 2018/2019 med uppdaterad prestanda (Modell T813).

Grym surfplatt i nära nyskick. Säljes i box och med ett snyggt fodral. Inga repor eller dylika vad jag kan se. Den är dock inte ny från butiken och jag har använt den ett par gånger så någon micro repa kan säkert finnas.

Surfplattan kommer med en 9,7 tum Super AMOLED-skärm, Kraftfull Octa Core-processor (8 kärnor) och verktyg för multitasking.
Enheten är endast 5,6 mm tunn och väger bara 389 gram med en snygg metallram. Plattan har en smidig fingeravtrycksläsare för olika verifieringar och dylika.

Jag har kollat lite filmer samtidigt som jag streamat musik och jobbat lite med PhotoShop och Illustrator, smidigt när man delar av skärmen. Allting flyter på utan lagg.
Bra batteritid.

• Operativsystem: Android 7.0 (Nougat), givetvis uppdateringsbart.
  • Skärm: 9,7 tum S-AMOLED 2048 x 1536 (264 ppi)
  • Processor: 1,8/1,4 GHz octacore (8 Kärnor) Snapdragon 652
  • Minne: 3 GB / 32 GB + 128 GB micro SD
  • Kameror: 8 Mp
  • Trådlöst: Wifi ac, BT 4.1
  • Mått/vikt: 237 x 169 x 5,6 mm/378 gram
  • Batteri: 5870 mAh, 12 h multimedia
  • 32 GB lagring

Säljes då platta inte är något för mig tydligen, jag använder alltid datorn ändå.

Tror jag gav 5400 kr när jag köpte den.

Begär 1800 kr 1700 kr

galaxy-tab-s2-8-headphones.jpg

S2.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp