• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Suunto Elementum Aqua Steel

_robban

Basic
2-Faktor
Mina fridyknings planer blev just bara planer, blev ingen fridykning för min del så denna klocka som jag tänkt skulle göra mig sällskap där och då får hitta ny ägare.

Lite info gällande funktioner ifrån tillverkarens och deras hemsida:
  • Automatiskt dykläge med djup
  • Maxdjup
  • Dyktid
  • Vattentemperatur
  • Logg över de senaste 14 dykem
  • Mått 44,7 x 51,5 x 14,3 mm
  • Vikt 206 g
  • Material i infattning: Stål
  • Material i glas: Safirglas
  • Material i boett: Rostfritt stål
  • Material i armband: Stål
Finns något litet skav märke efter deskdiving på boett, knappar och länk men inget mer och glas är som nytt.
Länk har alla länkbitar som fanns ifrån leverans och kommer även om sö önskas med ett zulu snöre som jag kört klockan på mest själv.

Bilder tagna idag 11042017 med iPhone och inomhus belysning, bilder helt oredigerade.
Min iPhone och jag har en spännande relation, bilder blir ofta sneda och jag vet inte varför... Vrid på din dator/telefon/ipad/fax/telex är du snäll för att få till bilden ok hos dig. Låter bilderna vara en del av beskrivningen, om än på sniskan.

IMG_2105.JPG

IMG_2106.JPG

IMG_2108.JPG


Pris 1800:- inklusive frakt i vadderat kuvert.
Önskas REK tillkommer detta. Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Mölndal.
Retur inom ett dygn om inte klockan motsvarar beskrivning, köparen betalar då frakt åter.

Frågor, tankar eller funderingar om klockan tas innan ev köp - bara skicka PM.

Tack för titten.
//R
 
Topp