• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Suunto Elementum Terra - sista prissänkningen..

exxpert

Omega
2-Faktor
Halloj!

Till salu är nu min Suunto Elementum Terra som jag haft som golf/bruksklocka sen i mitten av sommaren. Den har varit en problemfri klocka som jag överger eftersom golfsäsongen är över för min del och en pebble lockar istället. Två armband medföljer (ett vitt gummi och ett brunt läder, båda givetvis original suunto). Säljes givetvis med låda & instruktionsbok. Klockan köptes på klockmaster i Malmö den 3/10 -13.

Det finns några små märken på den, vilka jag försökt få med på bilderna och som helt ärligt inte ser så illa ut i verkligheten som på fotona. Bilderna är helt oredigerade och inte ens beskurna utan kommer direkt från kameran. De små prickar som syns vid knapparna är givetvis bara damm. Glaset är helt repfritt. Ger returrätt i 3 dagar om klockan inte motsvarar det beskrivna skicket i annonsen. Köparen står dock då för returfrakten.

Priset som jag tänkt mig är 2400:- 2000:- inkl frakt. Detta kommer vara den sista prissänkningen innan den åker ut på tratten. Så gillar någon klockan så är det dags nu... Betalning via bankkonto el swish.

Har referenser sedan tidigare som kan uppvisas på begäran.

Kom igen nu, den ligger färdig i lådan och klar är att skickas till nästa ägare:)

Tack för annonsplatsen KS!
IMG_5976.JPG
IMG_5977.JPG
IMG_5979.JPG
IMG_5982.JPG
IMG_5983.JPG
 
Topp