• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Suunto Stinger - potent vardags dykare och avancerad dykdator - även byten [pris bump]

_robban

Cartier
2-Faktor
Pris
1800
Returpolicy
Ja om ej som beskrivet, köpare står då för retur frakt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tar nog och behåller denna ett tag till, inte alls en dum klocka faktiskt


Åter igen har jag insett att jag inte kommer att bli någon pärldykare eller sväva runt bland delfiner eller för den delen fridyka alls, det är kallt i vattnet och sikten är 0 är den bistra sanningen.

Så nog om det. Här kommer då en Suunto Stinger som jag haft som daglig beater det senaste året, förutom att vara en utmärkt klocka att ha på armen och komma i tid till möte och kunder med så är det då en kompetent dykdator med. Har 101 olika funktioner som jag inte alls vet hur de fungerar men tack och lov medföljer instruktions bok som ni ser. Med denna på din handled kan jag nästan garantera minst 1/2 h dagdrömmeri om dykning per dag.

Klockan håller tiden och tickar på bra, uppför sig precis som man förväntar sig. Kommer med som ni ser på bilder original länk och även original gummi med dyk förlöning och även ett svart canvas strap. Stort obs på att länken är saknar ytterligare länkbitar men passar som det är nu en handled upp till 17.5-18cm i diameter. Klockan har under 2017 genomgått trycktest och kvittens på detta medföljer, finns även med på bild.

Klockan är använd, lite skrap och mini repor finns men absolut inget djupt eller anmärkningsvärt. Bild på det hela, har försökt ta så ärliga bilder som möjligt så att alla repor och skav syns extra tydligt.

IMG_0887.jpg


IMG_0885.jpg


IMG_0886.jpg


IMG_0888.jpg


2403f0a0-1fb6-4892-b705-79bcafc30845-jpeg.650909


Önskas ytterligare bilder eller har ni frågor om något, bara skicka PM

Pris inklusive frakt i blått vadderat kuvert, önskat rek så lägg på en 50:-

Byten mot annan Suunto i Elementum serien kan absolut vara av intresse men annars rätt öppen för det mesta, kan gå +5k som max. Bytes värde samma som sälj värde.

Tack för titten
//R
 
Senast ändrad:
Topp