• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Suuuuuuuuuub

C

Crowolf

Guest
När jag först såg den senaste generationen sport-Rolex tyckte jag de såg för jävliga ut. Klumpiga, kantiga med alldeles för fläskiga luggar och en avsaknad av den smäckerhet de tidigare generationerna alltid haft. Särskilt på länk. MEN efter att ha sett ett gäng bilder där folk satt de på ett nato (t.ex Singular här http://www.kingmagazine.se/bloggar/klockbloggen/20130626/wristshot-wednesday ) så har jag ändrat uppfattning. De är ju faktiskt riktigt bra och besitter en 'toolighet' som tidigare varianter inte har. Nu är de i mina ögon riktigt fina även på länk.
Hmmmmm, kanske en 114060 är min nya våtdröm!!??

Ni som sportar olika varianter av dessa, hur upplever ni dem?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag har en 116610ln som jag har ett stormigt förhållande med. Det är min "keeper" och jag bär den nästan varje dag. Vissa dagar stör jag mig på luggarna, andra dagar tycker jag de är helt rätt. Älskar maxi tavlan med feta index, men fan länken ser tunn ut med de luggarna, nää fan vad rå den är. Gillar nya länken, den är så välgjord och gedigen, men oj vad mysig länken är på min gamla GMT, den är minsann bättre än den nya, neeeej så var det inte, nya är sju resor bättre än den gamla.
Som sagt ett stormigt förhållande men vem vill ha det lugnt och skönt?
 
C

Crowolf

Guest
Jag har en 116610ln som jag har ett stormigt förhållande med. Det är min "keeper" och jag bär den nästan varje dag. Vissa dagar stör jag mig på luggarna, andra dagar tycker jag de är helt rätt. Älskar maxi tavlan med feta index, men fan länken ser tunn ut med de luggarna, nää fan vad rå den är. Gillar nya länken, den är så välgjord och gedigen, men oj vad mysig länken är på min gamla GMT, den är minsann bättre än den nya, neeeej så var det inte, nya är sju resor bättre än den gamla.
Som sagt ett stormigt förhållande men vem vill ha det lugnt och skönt?

:D
 

cab

Audemars
2-Faktor
Haft min på länk hela tiden sen den var ny men testade nato för första gången förra veckan och det känns riktigt bra. Nu börjar jag tänka att kanske köpa ett rubberb också även fast jag haft väldigt svårt för Rolex på gummi tidigare.

20130714130056-78.82.207.203.jpg
 
Topp