Laddar...
Nymans Ur 1851

Svanis115

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Svanis115, 14 januari 2015.

1. Svanis115
    Trådstartare

Svanis115 Stormtrooper

Kom på att det kan vara bra att synas här, ni som träffat mig får gärna göra tumme upp eller ner:)

2. Jensab

Jensab Tie Fighter pilot

Från:
    Stockholm
    Det blir stor tumme upp från mig!
    Trevlig kille och mycket smidig bytesaffär.
    /j

Svanis115 gillar detta.
  3. fredrik!

fredrik! Stormtrooper

Bra kille, alla rätt i min bok!

// F

Svanis115 gillar detta.
  4. Paneraiman82

Paneraiman82 Y-Wing pilot

Från:
    Stockholm
    STOR tumme upp från mig! Först betalade jag handpenning mötte upp och vips hade jag klockan i min hand! Så då swishade jag resten. Grymt trevlig klockguru :) 100% good guy

Svanis115 gillar detta.
  5. Royal Watches

Royal Watches Stormtrooper

Från:
    Göteborg
    @Svanis115 nu har jag försökt med både telefonsamtal och sms men du svarar inte. Först tar du 4 veckor på dig att skicka en klocka i 100k klassen som du fått betalt för. Sen får du 5k i handpenning på den Hubloten du hade till försäljning, och lovar att skicka den samma dag. Nu har det gått 2,5 vecka och inte har du hört av dig eller gett mig mina pengar tillbaka. Det är inte ok! Är det fler än jag som haft problem med Svanis?

6. Svanis115
    Trådstartare

Svanis115 Stormtrooper

Ber om ursäkt för det @Royal Watches ska ge dig din handpenning tillbaka, väntar dock fortfarande på kontonr från dig för att göra detta. Du får gärna PMa eller smsa så fixar jag det omedelbart.

Royal Watches gillar detta.
  7. ikaroess

ikaroess Rebel soldier

Gjort affär med svanis, snabbt och smidigt. En riktigt trevlig kille (och vovve). Rekommenderas!