• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svara på notismail

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej på er, Registered!

Jag har skickat notis till alla på hela forumet, så detta gäller för samtliga 3000+ medlemmar. :)

Har fått en hel del svar på privata meddelande via epost till [email protected].
Det går alltså inte att köra "reply" till [email protected] - detta är endast notismail. Allt som händer är att jag får ett email till [email protected], medlemmen ni tror er svara till får ingenting alls.
Ni får logga in på klocksnack för att svara på de privata meddelande.

Det var allt. :)
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Ledsen om jag gjort något fel, men jag känner inte att jag svarat på ett enda meddelande via [email protected] och speciellt inte på några privata meddelanden, då jag inte varit inne på några dagar............:(

Men, jag skall skärpa mig och INTE göra det jag påstås ha gjort igen....det skall verkligen inte hända igen:eek:;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ledsen om jag gjort något fel, men jag känner inte att jag svarat på ett enda meddelande via [email protected] och speciellt inte på några privata meddelanden, då jag inte varit inne på några dagar............:(

Men, jag skall skärpa mig och INTE göra det jag påstås ha gjort igen....det skall verkligen inte hända igen:eek:;)
Jag taggade alltså alla medlemmar på hela forumet - inte bara dig. :)
 
Topp