• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Svart kostym

Tao

Basic
Får känslan av att man kan ha svart kostym nuförtiden, t.ex. i ett litet mer avslappnat utförande med okonstruerade eller lätt vadderade axlar och något bredare slag.

Tror iaf det skulle funka för mig personligen eftersom jag 80% av tiden klär mig helsvart i form av svarta jeans/shorts med svart t-shirt.

Vad tycker ni, är det fortfarande reserverat för begravningar? Och vad för kombinationer skulle funka bra isf? Tror stickad t-shirt/polo eller med en mjukare skjorta skulle se nice ut.

För mig fortfarande en nej om man inte är typ Gert Wingårdh eller motsvarande men även då tycker jag det blir för skarpt.

Även begravningar tycker jag man klarar sig bäst utan den till förmån för en mörkt blå.

• Like
Reactions: Tao
Om du kör linne kan det funka. Annars nej. Måste verkligen vara lite ”skrynkligt” och avslappnat.

• Like
Reactions: Tao
Tillbaka
Topp