• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad svart omega planet ocean 42mm cal 2500*Prisbump*

mrt4

Cartier
2-Faktor
Pris
24000
Returpolicy
Egentligen inte men är något helt galet löser vi det såklart!
Bilder Skickat
  1. Ja
Klickar inte med denna så den får lämna.

Precis varit inne på täthetsservice och lätt polering hos rob Engström.

Kanonkskick förutom att det är lite märken i ar på glaset, syns bara i vissa vinklar och nästan omöjligt att fotografera.

Sista 2 siffrorna på serienumret syns lite sämre. Dom finns där och syns i rätt ljus och utgör inget problem.
69220D1B-C3C9-4822-9606-61EFDBC67395.jpeg
CC04E2AE-DD78-4361-88E5-6A7E524E620E.jpeg
9B7B566C-18C1-4230-B516-6B3001BABCA7.jpeg
023628FB-30DC-45BB-943F-5F9C0D3794EB.jpeg


Det som finns är:
Inre och yttre box
3 röda kort, pictograms, chronometer certificate, international Warranty, köpt 2009
3,5 länkbitar förutom dom som sitter på nu (17,5 cm handled)

Kvitto från polsk handlare där jag köpte den (dom skriver att dom servar alla klockor)

Kvitto från rob där jag gjorde täthets service och lätt polering (inget servicebehov enligt dom)

Säljes för 24 tusen eller bytes mot äldre smp med någon slant till mig.

Jag finns i goodguys och bor i Stockholm.

Mvh robin
 
Topp