• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Svart Orient Bambino Generation 2 V1 från 2018 - 1,2k

Borone

Basic
2-Faktor
Pris
1200
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Den nya generationen med det uppgraderade automaturverket F6724 som har både hacking och manuellt uppdrag. Klockan är mycket sparsamt använd och det finns endast några hairlines på baksidan. glaset är som nytt. Klockan kommer med internationell garanti-booklet märkt "15 mars 2018" och stämpel från återförsäljare men i övrigt oifylld, manual och en liten box (har sett andra Bambinos säljas med samma box, men hittar ingen Orient-märkning på den så jag vet inte om det är original).

Säljes eller bytes mot förslag. Gärna udda quartz/digitalare. Lassale, Credor, Dolce är speciellt intressanta. Bytesvärdet sätter jag till samma som priset. Betalar max 3k i mellanskillnad.

Vill du ha den skickad i kartong så betalar du frakten. Annars bjuder jag på frakt i postens blå kuvert.

BambinoGen2V1.jpg

Modell: FAC00004B0
Tillverkare: Orient
Serie: Classic
Typ: Herrklocka, dressmodell
Diameter: Ø 41.00 mm
Tjocklek: 12.00 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Baksida boett: Rostfritt stål
Armband: Svart läder
Urtavla: Svart
Spänne: Bygelspänne i stål
Glas: Välvd Mineralglas
Bezel (ring): Stål, borstat/polerat

URVERK & FUNKTIONER
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande

Sekundvisare: Svepande
Urverk: F6724, Med 22 juveler
Gångreserv: 40 timmar
Datumangivelse: Datumindikator
Vattenskydd: 5 ATM
 
Tillbaka
Topp