• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Svart RubberB

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Jag har ett Rubber B, modell M102, som är för stort för mig. (jag har rätt smala handleder). Den del av bandet som sitter vid kl6 går inte att förkorta på denna modell och är cirka 6cm från bandhornen till fäste.
Den sida som går att förkorta är cirka 5cm och har 2 hål "kvar".

Den passar garanterat GMTIIc och Daytona och troligen också Submariner. För mer info kolla RubberB's hemsida.

Jag hade tänkt mig 700kr eller byte mot den smalare modellen (eller andra kreativa förslag). Spännet följer som brukligt inte med RubberB-band.
/Magnus

PS. Jag kan träffas i Stockholmregionen alternativt betalar köparen porto.

i-Jv2XRkD-L.jpg

i-Cp3Kmvh-L.jpg
 

DrDre

Patek
Jag har ett Rubber B, modell M102, som är för stort för mig. (jag har rätt smala handleder). Den del av bandet som sitter vid kl6 går inte att förkorta på denna modell och är cirka 6cm från bandhornen till fäste.
Den sida som går att förkorta är cirka 5cm och har 2 hål "kvar".

Den passar garanterat GMTIIc och Daytona och troligen också Submariner. För mer info kolla RubberB's hemsida.

Jag hade tänkt mig 700kr eller byte mot den smalare modellen (eller andra kreativa förslag). Spännet följer som brukligt inte med RubberB-band.
/Magnus

PS. Jag kan träffas i Stockholmregionen alternativt betalar köparen porto.

i-Jv2XRkD-L.jpg

i-Cp3Kmvh-L.jpg
Hej,
Vet du (eller någon annan som läser detta) om den passar till Milgauss (nya varianten, alltså inte vintage)? Om den gör det så är jag väldigt intresserad.
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
jag har ett M102 o på påsen står det Daytona, GMT CR, SUB 14060 så jag undrar om det passar till en Milgauss.
/S
 

DrDre

Patek
Suveränt! Vi kan väl höras av via pm när du fått svar så får jag försöka bena ut ungefär hur det skulle funka på den sidan av remmen som som inte går att justera. Försökte googla lite men det gav inget.
 
Topp